Re: Problem z kreceniem Tualatinow 1.2 (6 testow)

Autor: Paweł Piskunowicz (pawel.p_at_simplusnet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 08:28:23 MET

Przy FSB 125 mam 44 (albo cos kolo tego)
Natomiast przy 133 mam 33 (czyli jak trzeba)
Pisze tak, bo na mojej plycie TUSL-2C nie ma wprost podanych
podzielnkow, sa tylko "warianty" np 100-100-33, 133-133-33,
133-100-33.

Moze rzeczywiscie cos z pamiecia. Ale ja mam
mam bardzo dobry RAM Simensa chodzi na 2, 2, 2 przy FSB 133.
testowalem pamiec tez na PIII Tualatin (FSB 133)
Pamiec chodzi super przy najmniejszych RASach iCASach (2, 2, 2)

Zatem o co chodzi??
Ja rozumiem, zeby sie sypal Windows, ale dlaczego podczas startu
systemu.

Z powazaniem
Pawel Piskunowicz
pawel.p_at_simplusnet.pl