Problem z kreceniem Tualatinow 1.2 (6 testow)

Autor: Paweł Piskunowicz (pawel.p_at_simplusnet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 07:46:07 MET

Witam wszystkich

Mam pewien dziwny problem z kreceniem Tualatinow (Celeronow) 1.2
Posiadam plyte ASUS TUSL-2C

Otoz jakies 3 tygodnie mialem egzemplarz Tuala 1.2 i "w miare" sie
krecil tylko troche za sie grzal. Mowiac "krecil" mam na mysli FSB 133
(bo inne nie ma sensu)

Otoz wlasnie testowalem az 5 Celeronow (mialem mozliwosc wybrania
sztuki) i ZIMA. Po wlozeniu ktoregokolwiek z nich system sie nie
podnosi !!!!
Slysze tylko wycie plyty (TI-TA-TI-TA....) po czym sie przeladowuje
i ustawia bezpieczne FSB 66.

O co chodzi?
Zadbalem o dobre chlodzenie, pasta srebrna, pamiec bardzo dobra.
Czy trafilem na zle egzemplarze czy cos jest nie tak.

Bardzo prosze o jakies Wasze doswiadczenia.
Z powazaniem
Pawel Piskunowicz
pawel.p_at_simplusnet.pl