Re: barracuda IV 80GB i niepokojace wiesci...

Autor: maciek (mysite_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 01:25:53 MET

dzieki z odpowiedz:)

> wlaczyles DMA dla napedu (w 2000 kontrolera) ?
tak, mam: Current Transfer Mode: Ultra DMA 4 na obydwu kanalach.

> wgrales nowe 4in1 ?
zaraz po Twoim poscie poszukalem i wgralem:-) ale jakos nie widac super
roznicy... - czy u Ciebie byla jakas roznica po wgraniu tych driverow?

> umnie dziala B4 ok w duecie z starym seagatem a33
mam nadzieje ze u mnie tez w koncu ruszy:)
Mam jeszcze jedno pytanie na koniec - jak grzeje sie Twoja barracuda? - bo
moja ma dosyc wysoka temperature - nei mozna sie oparzyc, ale slyszalem ze
one w ogole sie nie mialy grzac...

pozdrawiam
maciek