Re: jaka drukarka z osobnymi wkladami

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 00:16:42 MET

On Thu, 31 Jan 2002 12:32:04 +0100, "Remigiusz Weska"
<rew_at_simple.com.pl> wrote:

>To ciekawe bo ja swojego Canona 6100 mam ochote czasami wyrzucic przez okno,
>strasznie halasuje, jak nic nie drukuje czasami sam sie wlacza i kreci
>silnikami przez 5 min. Czasami cos zle wydrukuje. Fakt ze tani jest tusz ale
>moim zdaniem Canon 6XXX to zlom, najgorsza drukarka jaka mialem.
nigdy nie mialem do czynienia z 6100 i nie wiem jakie sa roznice
pomiedzy 6000 i 6100
co do samoczynnego wlaczania to prawdopodobnie jakis program uaktywnia
lub sprawdza port drukarki (moze uzywasz jakiegosc "zmodyfikowanego"
progsa do ktorego brakuje "dongle"?) lub port drukarki dzieli
przerwania z czyms innym, to ze kreci silnikami po wlaczeniu to
normalne dgyz automatycznie czysci dysze i rozgrzewa sie by byc
gotowym do drukowania
sam niie mam takich problemow ani nigdy nie spotkalem sie ze zlym
wydrukiem (moze dlatego ze uzywam win 98 us i driverow us)