Re: Shuttle HOT591p - pociagnie GF2MX?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 23:51:03 MET

On Wed, 30 Jan 2002 16:15:12 +0100, Łukasz Maśko <masko_at_ipipan.waw.pl>
wrote:

>Ja mam na takiej płycie TNT2 M64 i mam problemy z AGPx2. Na AGPx1 działa
>dobrze, a na AGPx2 jedynie przy AGP Apperture ustawionym na 4MB.
U kumpla pracue TNT1 Creative i nie ma problemu z AGPx2 i
Apperture=32MB. Moze upgrade biosu by pomogl? (rozumiem, ze 4in1 w
miare swieze?)

>Podejzewam, ze moze to byc wlasnie zwiazane z zasilaniem. Wiesza się
>oczywiście tylko przy 3D. Nie mam pojęcia natomiast, jak to będzie przy GF.
Nie wiem jeszcze, musze poszukac jakies rozpiski mocy pobieranej przez
kolejne chipy NVidii.

Pozdrawiam
GLide