Oszukanie biosu...

Autor: Marek Łapinski (m___l_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 00:54:05 MET

Witam
Kupilem twardy, ale nie widzi jego bios mojej plyty. Najlepiej
to by byl upgrade biosu, ale nie moge tego zrobic, to znaczy
moge, ale wtedy mam czarny ekran z piskami. Wina to ze albo
jest blad w pliku upgrade, albo dlatego ze mam plyte bez
miernika temperatury (na serwerze firmy jest bios tylko do
jednej wersji :( Niby jest dobrze, bo W98 i W2000 dobrze widzi,
ale ja chce uruchamiac systemy z tego dysku. Czy jest cos
takiego do zrobienia (dysk uruchamia system, pomimoze ze bios
jego nie widzi)?
pozdrawiam
<ml>