Re: Althon, Duron, a moze Celeron ?

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 00:25:52 MET

On Sun, 20 Jan 2002 22:25:54 +0100, "Wonder" <wonder34_at_poczta.fm>
wrote:

>Wszystko jedno co wybierzesz. Jesli podzespoly beda
>markowe, jesli komputer bedzie dobrze zlozony
>i skonfigurowany to sprzet bedzie stabilny. Nie zalezy
>to od procesora, ani nawet typu chipsetu. Gdy komputer
>bedzie zle zlozony i skonfigurowany, to nawet Pentium IV
>ci nie pomoze. A mozesz mi wierzyc ze w komputerze
>jest co spieprzyc przy montazu.

ja juz to robilem i nic nie spieprzylem, jak wie sie co gdzie wlozyc,
i ze dysku nie nalerzyupuszczac na podloge itp. to nie ma problemu
owszem jak bede mialszczescie to i na najtanszym sprzecie zloze (ECS)
ale ja chce miec jakies rozeznanie, bo co jesli w testach w jakims
CHIP'ie okaze sie ze celeron jest dobry bo costam, a nie napisza ze ma
buga i lubi sie spalac (teraz zmyslam), ale mniej wiecej o cos takiego
mi chodzi