Re: Myszka radiowa - jaka lepsza?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 20:29:42 MET

"Agassi" <pmagassi_at_net.atr.bydgoszcz.pl> wrote in

> Czesc :)
>
> Pomozcie mi wybrac ! Mam zamiar kupic sobie gryzonia radiowego i nie
> wiem na co postawic... czy A4Tech, ktore dosc tanie a przy tym dobre,
> czy moze OEMowa wersje Logitech, ktore sa chyba lepsze niz A4Tech...

Wez nic nie mow o A4 leza juz 3 w szufaldzie i kolejne dwie uzywam, ta
ktora mam IR w sumie jest OK ale przy najgorszym logitechu to jest padaka.
NIGDY WIECEJ NIE BEDE SZARPAL SWOICH NERWOW gowniania myszka A4. Nastepna
bedzie klawiatura i mysz logitech'a.
Czy taka opinia jest dosc klarowna? ;-)

--
Best regards