Re: Co polecacie Atlona XP czy Pentium IV

Autor: Bankowy (bskorupka_at_essystem.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 17:19:50 MET

> Wyglada na to ze pewna seria tych plyt ma powazne klopoty z AXP.

Ja osobiście nie mam żadnych problemów. XP 1600+ 256 DDR i sporo rożnego
sprzętu.
Natomiast mam problem z kompem brata. Sprzęt identyczny z moim ale bez
dodatkowych kart PCI (jest tylko sieciówka) acha i grafika to WinFast GF2 TI
64Mb, problem polega na tym iż aplikacje 3d wieszają się (3d mark 2001, UT,
QIII).
Sprawdzałem już:
- inną grafike,
- inną pamięć,
- inny twardy,
- inny zasilacz,
-bez sieci.
Sterowniki do grafiki i orginalne Winfasta i Detonatory serii 21.81 i 83
(seria 23 to dla mnie jakies nieporozumnienie).
Zainstalowane Via 4.37a (ale próbowałem również inne, a także Vgart od
Winfasta)...
W biosie ustawienia safe...
Próbowałem dla AGP x2 i dla różnych wielkości pamięci dla AGP...
Już mi się pomysły skończyły...
Wychodzi że problem jest z procem albo z płytą...

> pozdro.
> supreme>>>

Bankowy...