Re: geforce 2 ti i telewizor

Autor: przemo (czajaprzemo_at_interia.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 13:59:43 MET

Użytkownik "mua_DiB" <kojak99_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> czy bylby ktos tak wspanialomyslny i wytlumaczyl mi co mam zrobic aby grac
> gierki na telewizorze? tak krok po kroku bo dzieciak jestem i nic z tym
nie
> rozumiem:(
> dziekuje

cze! widze , ze tez czytasz diune ! ale nie o tym!
1.pulpit prawoklik wlasciwosci,ustawienia,zaawansowane,TwinView,wykryj
urzadzenia,klonowanie.
2.zakladka GeForce2....\dodatkowe wlasciwosci\ustawienia nakladki\ustawienia
dublowania....\zaznacz tryb pelnoekranowy.
gdyby przypadkiem sys.zapytal przy zamykaniu tego wszystkiego czy
"rozszerzyc pulpit " stanowczo NIE !!!
jesli masz wyjscie SVHS na karcie to tak ustaw w TV bo bedzie czarno-bialo
pozdrowienia<LEO>