Re: ATI RADEON!

Autor: Piotreczek (piotreczek_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 12:59:47 MET

Użytkownik "Mir" <mir_at_ds13.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Mam radeona 7000 32 Mb DDR tv out i chce przeinstalowac sterownikami pod
> Windows XP sciagnietymi ze strony producenta i wszystko jest ok do czasu
gdy
> wyskakuje error i "sterownik wyświetlania nie zgodny z kartą grafiki" o co
> mu chodzi????

Czy to jest oryginalny produkt ATI, czy Powered by ATI?
Bo sterowniki do kart ATI działają tylko z kartami ATI, a nie Supergrace,
X-Power, Procomp itd, chyba że się umie przeedytować inf'a. A lepiej znaleźć
w sieci już przerobione.
Ewentualnie trzeba pogrzebać na stronach ATI i ściągnąć sterowniki dla
partnerów oem, są tam takie. I te działają. Tyle, że są to oficjalne
dostępne sterowniki, a nie bety (np. 6018).

Piotr.