Re: ECS K7VZA v. 1.0

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 23:48:04 MET

<kucharekb_at_prokom.pl> wrote in message
> Nie wiem, czy zdążyłeś sobie już zupgradować BIOS z ver. 3.0 (byłbyś
bardzo
> odważny, niektórym się udaje, a innym już nie). Ja polecam BIOS do v.1.0
1.2f
> bodajże z 10 lub 11.2001. Na oficjalnej stronie ECS-u niema go, ale po
moich
> problemach z instalacją XP z GeForce'm (z ATI OK!) przysłali mi BIOS 1.2f.
> Problemy zniknęły. Jeżeli kogoś interesuje, to się podzielę.
> Bogdan

Witam
Niestety nie sledzilem dyskusji i ten post na ktory odpowiadam jest jedynym
jaki widzialem, ale temat mnie zaciekawil. Chodzi o instalowanie BIOSa od
ver3.0 na plyty rev 1.0 ?
Ja wlasnie tak robilem od dluzszego czasu. Powod ? BIOSy od rev byly rzadko
aktualizowane a na mojej plycie byly problemy po obsadzeniu wszystkich
bankow pamieci. Zreszta nawet najnowszy nie rozwiazywal mojego problemu. Tak
naprawde plyta dobrze dziala dopiero na najnowszym od rev 3.0 i ma numer
3.4.
A byly jakies problemy z dzialaniem plyt na BIOSach od rev 3.0 ?
Luka