Re: Czy to może być pamięć?

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 11:21:33 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> No to jesteś "bezpieczny" pod tym względem :)
>
> Masz wyłączoną funkcję automatycznego restartu po niebieskim ekranie?
> Jaką masz płytę główną? Próbowałeś wyłączać cache procesora albo testować
> pamięć MemTestem86?

 Wcześniej testowałem pamięć programem Docmemory, i nie wykazywał żadnych blędów (w sumie testowałem ją kilka razy po około 20godzin).

Wczoraj przetestowałem ją przy użyciu GoldMemory i okazało się że w
pamięciach Siemensa (2*128) pojawiają się jakieś błędy, zostawiłem na
razie tylko Kingstona, ustawiłem w Biosie maksymalnie agresywne
ustawienia (cas2, turbo itp.), i po dziesięciu godzinach testu wszystko
było ok.
Tak więc całkiem możliwe, że wina leżała w tych starszych pamięciach.

Pozdrawiam

Darek J.