problem z zamknięciem Win98

Autor: Rafal (Rafal_at_magma.com.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 11:04:40 MET

Witam wszystkich ponownie!
Przypominam moje zapytanie"
Po zainstalowaniu win98 na sformatowanym dysku przy wyłączaniu komputera nie
chce mi się pojawić napis "Możesz teraz bezpiecznie...." Rówież gdy daję
opcję uruchom komputer ponownie z wciśniętym Shiftem komp się zawiesza.
Gdy uruchomię kompa w trybie awaryjnym to wszystko zamyka się bez problemów.
Próbowałem instalacji na kilku dyskach ale zawsze jest to samo. Na innym
kompie po instalacji z tych samych istalek wszystko jest OK.
W BIOS-ie już zmieniałem ustawienia APM (nie mam ACPI) i nic nie pomogło.
Proszę o pomoc
i z góry dziekuję . Pozdrawiam.
Rafał