Pamiec zamraza kompa?

Autor: marcinb_at_ito.pl
Data: Tue 22 Jan 2002 - 08:55:15 MET

Witam serdecznie,

czy ktos spotkal sie z przypadkiem,zeby pamiec zamrazala komputer?

Mam AMD k6-2 300 Mhz, wlozylem ostatnio modul sdram PC100 128 MB,
objawy sa takie, ze po jakims czasie system mi sie usypia,
staje, nawet zegarek na listwie (KDE) sie zatrzymuje, dopiero
gdy rusze myszka wszystko wraca do normy. Testowalem pamiec
programem memtest ale wszyskie testy PASSED, chociaz podczas
testow tez mi zamrozil system musialem ruszyc myszka by testy
ruszyly dalej. Przedtem mielem kosc 64 MB i wszystko dzialalo
bez problemu. Na koniec jeszcze pare szczegulow:
- deamon APMD wylaczony
- obsluga PM w KDE wylaczona
- Xfree w configu w Server Flags wszystko wyremowane,
- wygaszacz ekranu w KDE wylaczony,
- wygaszac w monitorze wylaczony,
- obsluga PM w Biosie wszystko Disabled

Pytale sie paru specow od kompow i serwerow i nie widza lub nie wieza

Pozdrawiam Marcin Burzynski