Re: zlikwidowalem dwuklik w myszy A4 Tech

Autor: Donik (Donik_at_operamail.com)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 07:22:04 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Prawdę mówiąc FATALNIE to świadczy o firmie A4Tech. Mikrostyki
> stosowane w myszkach przystosowane są do użycia w układach eliminacji
> drgań styków. Układy takie, wymagające parudziesięciu tranzystorów na
> jeden przycisk (dokładnie dwie bramki NAND wystarczają plus dwa
> rezystory), "wbijane są" do głowy każdego studenta elektroniki.
> I w gotowej, sprzedawanej na rynku myszce takiego czegoś nie ma? :)

Ale po co? Klient kupi nową myszkę ;-))

BTW: kiedyś widziałem _programowe_ rozwiązanie w/w problemu. Programik
rezydentny przechwytywał klikanie mychy i jeśli dwa naciśnięcia były za
szybko po
sobie, traktował je jako pojedyncze.
Ale i tak najlepiej kupić nowe porządne mikrostyki- nie wiem, czy nie
wypadnie nawet taniej, niż owe kondensatory.

--
Pozdrawiam,
                           Donik