Fwd: TEAC

Autor: januszek (januszek_at_antyspam.rubikon.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 07:22:45 MET

This is a forwarded message
Date: Monday, January 21, 2002, 10:57:01 PM
Subject: Teac

===8<==============Original message text===============

Hmm... mam nadzieje, ze ten Teac jest naprawde trwaly, bo wtedy mialby
chociaz jedna zalete.

1. Kupilem w srode. Zaczal mi sie przez niego sypac system, to
sprobowalem przeinstalowac winde. Cos przerywalo instalacje i przez to
mialem skopany system na trzy dni.
2. Nadal nie wiem za co zaplacilem te 220 zl.
3. Jest strasznie wolny.
4. Cichy tez za bardzo nie jest. Musze go zwolnic o polowe, zeby
przestal piszczac.
5. I najgorsze - ten czytnik jest DO DUPY we wspolpracy z win2000. Na
win98 wszystko ok, ale na win2000 po wlaczeniu DMA zawiesza komputer
przy kazdej probie odczytu RAW. Dlatego tez nie moge uzywac Nero,
CDSpeeda ani innych programow do przegrywania. Przejrzalem listy
duskusyjne i jest bardzo wiele skarg na ten mankament. Nie mam
pojecia, co z tym zrobic.
6. Myslalem, ze update firmware'u pomoze, ale napedzil mi tylko
stracha, kiedy firmowy program do update'u odpalony na win2000
zapetlil sie, zawiesil mi kompa i spowodowal niewykrywanie napedu.
Jakims cudem pojawil sie znowu.

Podsumowujac... jezeli nie znajde sposobu na uruchomienie DMA, to
znienawidze TEAC do konca zycia. ;-)

===8<===========End of original message text===========