Re: Powolny komp (net)

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 02:08:40 MET

> Mam modem wewn. Pentagram Omen 56I. Co byś polecił

Ja tez mam Omen 56i i tez mi system spowalnia troche,ale czy bym kupil teraz
drozszy ,w pelni sprzetowy? Bo wydajniejszy na pewno by nie byl - Omen (za
60zl:)) wyciaga mi srednio 5,1-5,6 kb/sec i jest superstabilny(nie zrywa
polaczen)...a zasobow systemowych mi i tak w zupelnosci wystarcza do
wsz-go(pare ok.IE6+Media player(filmik w tle)+OutlookEx6+Photoshop4+plik sie
sciaga DAP em -wsz. dziala rownoczesnie i zero problemow).Takze osobiscie
uwazam ze nie ma co sie matrwic tanim modemem Omen za "paredziesiat
zlotych",a nawet polecalbym bo jest tanio i OK!!!.Pozdr.