Re: Problem z Abitem BE6.

Autor: Smoq (smoq__at_poczta.onet.pl.xx)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 01:45:16 MET

Użytkownik "ZYZIU" <york_at_op.onet.pl> napisał w wiadomości
> Bzdura. Moj ibm chodzil ponad rok i nic sie nie dzialo. A komputer
pracowal
> 24h/dobe. Takze przestan pisac bzdury.

To nie sa bzdury, z HPT niektore dyski nie za bardzo chca wspolpracowac.
IBM'a nie sprawdzalem, ale na Barracudzie I mialem od czasu do czasu
przeklamania (na standardowym sterowniku na plycie z chipsetem BX bylo ok).
Pozniej w ciagu 2 miesiecy padlo na HPT 5 Barracud II (najbardziej
wytrzymala wytrzymala miesiac, najmniej 2 dni). Po zmianie dysku na WD bylo
juz ok. W serwisie powiedzieli mi ze oddalem z powrotem wiecej Barracud niz
pozostali klienci razem wzieci (a nie bylo to w malej firmie krzak). Podobne
sygnaly pojawialy sie tez na grupie odnosnie nie tylko Barracud ale tez IBM.

Smoq