Re: RAM DDR

Autor: simon (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 00:58:37 MET

> Skaładam kompa i sie zastanawiam czy kupić 2x 256MB, czy jedną kostke
> 512MB...
> 512 w jednej kostce, bo jak bede rozbudowywał pamięc - a to bedzie dziś
> czybko, to nie chce zeby był jakiś problem z wyciśnieciem 2GB ramu
> macie jaies przeciwwskazania , wskazówki.... itp

Tez od dawna sobie zadaje takie pytanie. Ale prawie zawsze stawiam na dwie
kosci. Czemu? Ano jak sie zjara jedna to pozostaje druga. Moze tez pojawic
sie jakic bardzo wydajny chipset ktory bedzie potrzebowal dwie kosci (cos w
stylu nForce - male szanse ale zawsze). Bedzie ci brakowalo kasy a okaze
sie ze masz za duzo pamieci (bardzo realne bo do nastepnego upgradu napewno
Ci wystarczy) druga sprzedasz. IMHO do domowych zastosowac nie ma sensu
wydawac wiecej kasy na 512 MB, ktora jak wiemy jest obecnie droga - ja bym
wolal np dolozyc z GFTi200 do R8500 o wiele lepiej wydana kasa.
Pozdrowienia
Simon