Re: reset w kompie

Autor: New$urfer (newsurfer_at_o2.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 23:33:41 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> A normalnie działa? Jeśli tak, to może po prostu procesor był aż tak
Po odłączeniu zasilania działa. Początkowo myślałem że jakiś kabelek albo
co...
ale nie wszystko ok i to mnie zdziwiło bo zawsze myślałem że to nie możliwe.

> zawieszony, że nawet sygnał RESET nie zrobił na nim większego znaczenia :)
Nie jest tak przypadkiem że zawieszają się programy a nie sprzęt?
A może to programy zawieszają sprzęt?
Ponawiam prośbę o wyjasnienie jak działa reset bo jakos nie bardzo
 moge znaleźc coś na ten temat.

Pozdrowienia !

New$urfer