Re: Urzekła mnie Twoja historia ;))

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_NOSPAM.icpnet.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 23:22:50 MET

Podpisując się jako "Marcin Wojtczuk" <fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl> w
przypływie determinacji napisałeś(aś):

[ciach historyjka]
> To płyta z socket7, nie ma zaczepów do radiatorka.. Jak przymocować
> ten radiator ? Nie może leżeć, bo obudowa serwerowa -- stojący

Były kiedyś wentylatorki z taką plastkową ramką obejmującą
procesor. Ramka trzymała się procesora i obejmowała radiator.
Poszukaj czegoś takiego. Ja mam kilka takich ramek na złomie :-)))
Ale w kopertę nie da rady włożyć. Za delikatne.

--
Zibi (the Moose) - NetWare BAFH
.: with no sig :.