Re: BX133-the BEST?

Autor: Gawer (gawer_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 22:49:57 MET

> moze tylko u mnie tak bylo ale mialem 3 Be6-II i zadna nie wytrzymala
> dlugo:) ale pozatym sprawowaly sie swietnie

Ja natomiest mialem do czynienia z BH, BF, BX i ostatecznei BE6 - II.
Wszystkie chodza bez zarzutu - lacznie z podkrecanim prockow - wszytsko
pieknie i stabilnie.
Ostatnio padla po ponad 2 latach uzytkowania BH-6 - ale to z winy zasilacza
ktory zamiast na 3 piny dawac 3,3 V dawal non stop 5V i tego po tych 2
latach nie wytrzymal stablizator. Inna sprawa ze dzieki temu zasilaczowi na
przestrzeni 0,5 roku padly 4 dyski - byly mniej wytrzymale :-)

--
Pozdrowionka
Gawer