Re: Althon, Duron, a moze Celeron ?

Autor: Lutek34 (Lutek34_at_nospamestart.com)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 22:12:56 MET

Dziekuje za pocieszenie ale juz jestem z siebie niezadowolony ze wybralem ta
plyte po przeczytaniu posta Krzyska.
No nic mam nadzieje ze pochodzi jakies 3 lata jak chodzi ta co mam ja teraz
i z ktorej jestem bardzo zadowolony ale juz nie mozna jej wiecej rozbudowac
..

Pozdrawiam

--
^ http://lutek34.zapto.org