CDRWin

Autor: Macz (macz_at_icpnet.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 21:44:02 MET

Witam!

Sorka za lamerskie pytanko, ale skopalem juz trzy plyty i nie mam
pojecia o co chodzi... Mam dwa pliki BIN i CUE, probuje nagrac plytke
programem CDRWin, ale albo nagrywa mi plytke cd-audio albo po nagraniu
mam pelna plytke ale bez widocznych zadnych plikow. Ktos poradzil zeby
np. rozpakowac bin programem WinIso, ale po rozpakowaniu znowu mam
bina...
Obraz nedzy i rozpaczy... jakby ktos mial jakas koncepcje to bylbym
bardzo wdzieczny, szczegolnie co moze byc z tym CDRWin...

Pozdrawiam:

Macz