Re: kretyński Outlook

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 20:22:46 MET

"Boa" <boa_at_biskupin.wroc.pl> wrote:
> Wyobraź sobie, że cały czas jest odnazczona! I dalej kupa :-(((

O jakim Outlook-u piszesz,

jeżeli OE 6.0 (opcja zaznaczona, ale nieaktywna - nie da się odhaczyć), to:

"Uruchom regedit i klucz HKLM\Software\Microsoft\Outlook
Express\BlockExeAttachments ustaw na wartość 0 (zero)."

Jeżeli Outlook 2000, to:

"Jeśli Outlook 2000 jest z SP2, to jedynym ratunkiem jest podmiana
bibliotek.
Należy je pobrać z wersji bez Service Packa i przenieść do wersji z Service
Packiem. Te biblioteki ważą jednak około 13 MB razem. Dokładnie chodzi tu o
outllib.dll (...\Program Files\Microsoft Office\Office ) outllibr.dll
(...\Program Files\Microsoft Office\Office\1031) . Nie należy pobierać
bibliotek z płytki instalacyjnej Office 2000. Są później problemy z
prawidłową pracą programu."

Obie metody znalazłem kiedyś na innych grupach, nie sprawdzałem ich
działania.

Pozdrawiam
Kzysio