Re: zlikwidowalem dwuklik w myszy A4 Tech

Autor: Star Rider (reyden_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 19:09:42 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNOSPAM_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:a2e6tc$nmr$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Alarmus" <alarmus_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> zmostkowales microswitcha ?

"Zmostkował" kondensatorem ? :-) :-) :-)
Raczej wyeliminował "iskrzenie" na stykach "drgania" czy jak kto woli
niepewne łącze, czy jak tam kto to sobie nazwie. Generalnie rozwiązanie z
każdego podręcznika elektroniki.
Żeby zniwelować dragnia styków mikrowłącznika daje się równolegle małą
pojemnoś, niestety ma to i złe strony, np. dwa szybkie nastepujace
klikniecia moga zostac zarejestrowane jako jedno, wtedy trzeba zmniejszyc
troche pojemnosc
Pozdrawiam.
P.S. najlepiej wymienić mikrowłączniki na nowe, jakieś o lepszej jakości.

--
 www: http://www.republika.pl/star_rider
           http://www.tu12klatek.hg.pl