Re: SERWER

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 18:56:19 MET

marco napłodził(a):

> Uzywanie tzw. persistent connection zeby nie laczyc rozlaczac caly
> czas tylko utrzymywac polaczenie z baza danych (w przypadku
> mySQLa mysql_pconnect zamiast connect)

no forum nie bede pisac od nowa wiec to odpada :)

> Jest na sourceforge.
> http://sourceforge.net/projects/phpbb - naprawde polecam

hmm no ja wiem ze jak "ejnt brouken dont fiksyt" :) wiec sie od razu
spytam: w 1.4.2 mam jeden tlyko problem - zle dziala odznaczanie postow
jako przeczytane , czasem trzeba czekac 5 minut a czasem sam odznacza
za duzo , wiem ze tak wszyscy maja, w "2" to poprawili ? (dokladnie to
cos z ciastkami nie tak).

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod