Odp: Śledzenie wątków dyskusji

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 18:18:05 MET

Użytkownik Marian <sg4395_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2ctd4$hgt$1_at_news.tpi.pl...
> Czy istnieje program,którym można monitorować wątki dyskusji w
> grupach?.Chodzi o odpowiedzi na grupę lub priv.Można to zrobić oczywiście w
> menu widok ale chodzi mi o jakiś automat,który będzie informował w jakiś
> sposób o pjawieniu sie odpowiedzi w jedny z kilku wątków w klubach
> dyskusyjnych lub innych.Przpraszam za mętne tłumaczenie ale mam nadzięję,że
> zostanę dobrze zrozumiany.

NTG ;)

Rzeczywiście trochę zakręciłeś .
Monitorowanie wątków i ich sortowanie w OE Ci nie wystarczy ?
Czerwonym kolorem zaznacza na której grupie i w którym wątku się coś
interesującego dla Ciebie pojawiło i ściąga posty.

PeJot