samoczynne restartowanie sie komputera

Autor: Paweł Wanasz (koyot_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 17:56:35 MET

Witam wszystkich!!!

Mam bardzo powazny problem. Od pewnego czasu moj komputer z zainstalowanym
W98 i IE5.5 samoczynnie sie restartuje gdy wejde na czesc stron
internetowych np.
www.tenbit.pl; www.money.pl; www.radiozet.pl; i wiele innych.
To samo dzieje sie z moim komputerem gdy na takie strony wejdzie komputer
spiety z moim w siec (jestem dla niego serwerem VSOCKS). Nie jest to wina
wirusa, poniewaz sprawdzalem to wieloma antywirusami. Zainstalowalem kiedys
IE6.0 beta, po zauwazeniu problemu odinstalowalem go myslac ze to jego wina,
lecz nic to nie dalo. Bardzo prosze o pomoc, gdyz takie dziwne zachowanie
komputera znaczaco utrudnia prace....
Dziekuje za wszelkie porady
Pawel Wanasz