Re: Czy to może być pamięć?

Autor: juzek32_at_poczta.fm
Data: Mon 21 Jan 2002 - 16:33:12 MET

Mam identyczna konfiguracje (KT7+Duron 700 -BIOS ZT) ale krece go na 893.
Przy tym kreceniu mialem podobne resety, ale wynikaly z przeklokowania
pamieci. Pamieci u mnie to 133Mhz:2x64MB noname lub PDI bodajze, czy cos w
tym rodzaju) + 1x256MB (tez jakis noname). Otoz te pierwsze pamieci
krecily sie gorzej i dopoki ich w biosie nie skrecilem z turbo na normal,
to mialem resety. Moze u Ciebie tez problemy wynikaja z podobnych spraw,
moze CAS2/3?

Pozdr
Juzek