Re: co to jest?

Autor: Maciej Magryś (magmac_at_go2.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 16:32:49 MET

Użytkownik "Michał Pawluk" <tesmok_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Pytałem w supporcie firmy Canopus czy ich systemy pod klucz działają pod
> Xpress'em Avida a tam mi powiedzieli ża nie, bo ich sprzęt nie jest OHCI.

1. Mozliwe ze tak jest.
2. Zobacz na stronie f-my AVID www.avid.com w dziale support, sa opisane
karty kompatybilne z XPress`em DV 2.0 (bo pewnie o tym myslisz)
3. Nie ma sensu ladowac sie w Canopus`a, XPress i tak nie wykorzysta ani
mozliwosci sprzetowych kart tej firmy, ani nie bedzie korzystal ze
sterownikow /instaluje swoje Non-Direct Show/
4. Kup najtanszy kontroler IEEE-1394 na chipsecie Texas Instruments
(wazne!!!), zamontuj i bedziesz szczesliwy, jesli masz pojecie o AVID`zie a
nie jest to taka prosta sprawa jak AP6.0 czy UMSP 6.5.

> Powiedzcie proszę bo ja jestem chyba parę lat za murzymami.
> Co to jest karta video OHCI?!!!

Mniemam, ze nie posiadasz legalnego AVID`a, bo wlasnie w dokumentacji
XPressa jest wyjasnione to dokladnie :

The Open Host Controller Interface (OHCI) specification gives
Microsoft Windows a standardized way of interacting with the 1394
bus. The IEEE 1394 interface that conforms to this specification can
provide a connection between a Windows computer and a DV
camcorder that will operate in a standard way, using driver software
that is included with the latest versions of Windows.

Wystarczy poczytac na www.avid.com

> Na pl.comp.multimedia też nikt nie wiedział.

I slusznie, bo to nie jest grupa o NLE, jabys mial wiecej pytan, to pisz na
priv.

Pozdrawiam