Re: procki VIA C3

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 13:44:00 MET

"The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl>, wrote in

> No i ma tylko 32fpsow a mial miec 40fps :-)

Ups. Nie wiem czemu ale myslalem ze chodzi o 10243x768 :-)
Ale to sa wyniki w high quality czyli chyba w 32bitach a C3 ma 40fps w
16bit :P

W normal quality czyli chyba 16bit to ma 50fps :-)
http://firingsquad.gamers.com/hardware/asusv7100/page7.asp

> Ale jak ladnie widac tutaj roznice o ktorych mowilem wojtkowi szybki
> procek wymiata w niskich rozdzialkach a w wysokich praktycznie nie ma
> to znaczenia.

Normalka :-)

> BTW Troszke za wyidealizowane te wyniki mi sie wydaja.Przy dwoch
> testach sa roznice czasem o kilka % a tutaj na innych prockach nie ma
> wcale - jakos malo to prawdziwe, chyba tam ktos cos zaokraglil.

Moze zrobili kilka testow i wyliczyli srednio zeby zredukowac bledy do
minimum. Ale mimo wszystko te wyniki jakies dziwne sa :-\

> BTW2. w kazdym badz razie dzieki za wyszukanie :-)

Prosze bardzo :-)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!