Problem z partycją!

Autor: Norbert Bryłka (bitek_at_polbox.com.wytnij.to)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 12:06:20 MET

W widoku "Mój komputer" widoczna jest dodatkowa partycja której nie
zakładałem, mój system plkow na tym dysku to ntfs, partycja ta jest według
Partition Magica umieszczona za dyskiem (patrz załącznik), menadżer partycji
(ten z XP) nie widzi tej partycji a pozostałę widzi jako zdrowe, partition
Magic nic nie moze z tym zrobic (BADMBR-tak sobie to nazywa!) nie mam
pojęcia jak sobie poradzić z jej usunięciem.

Prawdopodobnie powstała w wyniku próby zainstalowabnia Boot Magica na
NTFS-ie (wcześniej było chyba OK. Będę wdzięczny za sugestie (nie znam
NTFS - własnie zaczynałem go poznawać).

Norbert