Monitor problem

Autor: sieszpak_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 21 Jan 2002 - 11:41:23 MET

Witam,
mam jeden około 20miesięczny monitor Optiview 15SX i następujący problem
od pewnego czasu, może i nawet od nowości (nie używałem go wcześniej)
zauważyłem, że obraz wyświetlany w grach jest bardzo ciemny :( na aplikacjach
bez zastrzeżeń, może być to spowodowane brakiem sterowników???? monitor
zainstalowany jaki standart SVGA PnP, podnosze jasność we właściwościach karty,
ale jak wychodze do WINDY to obraz jest tak mocny i wyrazny ze monitor malo nie
wybuchnie
Co robić??? Nie ma nigdzie sterowników do tego monitora, aktualnie chodzi pod
GeForce2 MX200

Pozdrawiam
Damian