Re: Althon, Duron, a moze Celeron ?

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 11:06:19 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Sama stabilność zależy już tylko od fachowości osoby składającej
> i przede wszystkim _konfigurującej_ komputer.

-zgoda... ale...

czy jak konfigurujesz zestaw to sa jakies przeszkody by ... np
nie wkladac MX do plyty MSi (to tylko gupi przyklad)

ale takie przeszkody w sensie ze mozna to z gory przewidziec....
rozumiesz o co mi chodzi...
bo przyznam sie szczerze ze zlozylem kiedys zestaw ktory sni mi sie po
nocach....
wszystko bylo jak trzeba a komp sie wieszal i wieszal.... wymienialem w nim
wszystko i bez rezultatw.... w koncu sied poddalem i poskladalem inny a
tamte czesci powkladalem w jeszcze inne kompy (bo kazda osobno chodzila OK)
...do dzis nie wiem co sie dzialo i dlaczego.... juz nie pamietam co to byl
za komp ale jakies tanie popularne elementy.....

no wlasnie..... czy mozna takie sytuacje przewidziec? ze cos z czyms sie
bedzie "gryzlo"

pozdrawiam
tomek