Cdrwin i multisession (OT)

Autor: MSD (marekd1_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 10:30:29 MET

Witam grupowiczów!
Broblem mocno OT, ale nie widzę grupy z której tematyką byłby związany...
Mam pewien problem z programem cdrwin3.8e (z chipa 01/2002) i trybem
multisession. Otóż nagrywam pierwszą sesję z zaznaczeniem opcji "Open new
session". Później chcę dograć następną, więc daję w "Advanced" importowanie
poprzedniej sesji, wrzucam co mam do nagrania i daję "Start". Pojawia się
okienko z napisem "Importowanie poprzedniej sesji", po chwili znika i dalej
już nic się z programem i nagrywarką nie dzieje. Przyciski "Start" i "Close"
są nieaktywne, ale w reszcie mogę grzebać do woli. Zamknąć cdrwina muszę
trzema magicznymi klawiszami. Co robię nie tak? A może ta wersja programu
ma jakiś feler?
Pozdrawiam
MSD