Re: Czy to mo?e by? pamie^??

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 10:22:03 MET

juzek32_at_poczta.fm wrote:

> Krecony procek czesto jest przyczyna. Poza tym moze wyjmij tego kingstona
> i poobserwuj przez powiedzmy tydzien, czy sie resetuje.

W tym komputerze nic nie jest podkręcane. :-)
Też myślałem ,zeby wyciągnąć połowę pamięci, ale skoro wyniki testów
zawsze wychodzą pozytywnie, to jakoś żal mi było tracić tych 256MB. :-))

Chyba jednak będę musiał tak zrobić, ale czasami komputer pracował nawet
tydzień bez restartu i to może być pewien problem doświadczalny.

Pozdrawiam

Darek J.