Re: SOLTEK SL-75KAV

Autor: arturas (arturas_at_go2.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 09:33:35 MET

z podobna plyta mialem i ja problem
ale konfliktu doszukiwalem sie w komunikacji rivy i via plytowego.
no i doszukalem sie. po uktualnieniu biosa na najnowszy problemy
ustapily.
objawy mialem identyczne jak ty + glosniczek piszczal mi 4 razy - ale
kombinacji sygnalu nie pamietam
zdziwilo mnie to, ze po zmianie karty graficznej na inna - pod reka
mialem s3 agp chodzil bez problemu
a po ponownym wsadzeniu rivy przestawal dzialac.
pierwsze plyty solteca z via- na pokladzie nie byly najlepsze i nie
chcialy poprawnie wspolpracowac z riva.
zalecal bym update biosa.

Arturas