prośba o pomoc !!!

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 09:36:11 MET

Mam płytę ELPINA. Z przodu płyty pisze BXcel PC100. Posiada
3dimy,2isa,3pci,1agp,slot1,wbudowanę karte muzyczną ... posiadam ją od
niedawna (kupiłem starego kompa po okazyjnej cenie) tą płyte gł. ... i mam
problemik ... za nic w świecie nie mogę znależć sterowników do niej - a
dokładniej do karty muzycznej (sound pro - jeśli się nie myle). Jeśli ktoś
posiada takie sterowniki lub wie gdzie je znaleźć to prosze o przesłanie lub
chociaż podanie linka ...
Bez tego nie dam sobie rady ...

Dzięki za wszelką pomoc - bk