Re: Autorun.inf - co z html

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 08:55:01 MET

Użytkownik "Piotr Czajkowski" napisał w wiadomości:
> Witam!
> Probowalem nagrac sobie plytke z prezentacja w formacie htlm.
> Nagrywalem w WinOnCD z opcja Autorun. jako plik do uruchomienia wpisalem
> index.html ... i nic, nie startuje.
> Moze trzeba dodac jakis parametr ?
> Mam wlaczony autostart.
> Co wy na to ??
> Pozdrawiam
> Piotrek

Żeby odpalić html trzeba niestety użyć programu który to zrobi. Ja bawiłem
się fajnym programikiem o nazwie HTML Autorunner który zajmuje 48 kB.
Wystarczy go skopiować na CD i w autorun.inf zrobić odpowiedni zapis. Jest
też możliwość ustaienia tzw. splash screen z własnym obrazkiem (bitmapa)
który wyświetla się (4 sekundy) przed odpaleniem html'a.

Serwiz