Re: celeron 633 overlock

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 08:24:59 MET

> Mam celerona 633 i płytę ECS P6VAT-A+ . Czy komuś udał się ustawiś go na
FSB
> 100, bo u mnie chodzi na FSB 75, na 83 chodzi ale w grach się wiesza a na
> 100 w ogóle nie chcę się uruchomić. Jeżeli ktoś wie jak pokonać ten
> "problem" proszę o wskazówki.
> Zbyszek

Witam Cię
Ja mam też taki procesor 633 i płytę Abit BX133/Raid
Mój kręci się do 9.5x107=1017 Mhz
Ale za procesor dałem 30 zł więcej do szukałem z odpowiednim numerem (kiedyś
w Internecie była lista procków które kręciły się na 9.5x100 )
Ja sobie przestawiłem na 9.5x100 i chodzi do około roku i bez zwisów
na 1017 Mhz chodzi ale tylko 3-4 godziny i się nieraz zawiesza (ale nie
zawsze) - dowiedziałem się że to prawdopodobnie przez Raida

Jak się Ci nie przekręciło to może być wina procka

Tynio