Re: Norton Commander

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 01:44:59 MET

On Sun, 20 Jan 2002 20:20:12 +0100, "Grzegorz"
<domini3_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Dlaczego nie moge uruchomic Nortona Commandera pod Windowsem XP?
>Chcialbym dodac iz wczesniej (kilka dni temu) uruchamial sie bez problemu, a
>teraz wywala mi i pokazuje mi jakas inna sciezke......Nic z tego nie
>rozumiem.......

Ne pomoge w sprawie NC, ale moze warto sie przesiasc w okienkach na
FAR-a - sam dlugo uzywalem NC po W9x, ale pozniej przesiadlem sie na
FAR-a. Praktycznie ten sam wyglad i wiecej opcji co NC.

http://www.rarsoft.com/

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie