Re: Jak zmienic odswiezanie????

Autor: clearo_at_interia.pl
Data: Sun 20 Jan 2002 - 23:54:16 MET

>Mam monitor '15 i wiem, ze bez problemu
>mozna na
>
>NTG
>ftp://ftp.tweak.pl/uzytki/nvreffix.exe powinno pomoc :-)

Albo po prostu zainstalowac pod winda inny monitor o takich samych
parametrach (mozna je sprawdzic w plikach monitor.inf lub monitorx.inf
gdzie x=1,2,3,... w katalogu INF windy). Ewentualnie dodac tan
odpowiednie dane o czestotliwosciach i odswiezaniu.
Zakladam ze winda nie ma sterownikow do twojego monitora.
___

Pozdrawiam
clearo_at_interia.pl