Re: BeOS

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 23:29:01 MET

> Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale niestety nie ma grupy o BeOS pod
> pl.comp
> ...a szkoda. A więc do rzeczy. Czy ktoś wie jak zrobić żeby BeOS bootpwał
> się bezpośrednio
> z dysku twardego a nie za pośrednictwem dyskietki bootującej luw windowsa?
> Chciałbym poprostu go uruchamiać np. z LILO lub BootMagica.
> Za wszelkie wskazowki wielkie dzięki.
> RA
> --

> If there is a hell I'll see you there.

O ile pamieta to mozna zrobic to tak: (zakladam ze masz wersje instalki
pod wina ktora instaluje sie na plikopartycji)
odpal beosa i znajdz polecenie przenies system (czy jakos podobnie) -
musisz miec wolne miejsce na dysku (bez partycji)
a potem rob tak jak bedzie pisalo

--
Dylon
dylon_at_wp.pl UIN:37600222