Re: Pentium III E 600

Autor: Jacek Pietruszczak (jpietruszczak_at_cgs.com.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 22:15:40 MET

Miałem dokładnie takiego procka, który chodził bez problemu na 6x142, co
dawało około 852 MHz. Z firmowym radiatorem i wiatraczkiem, na płycie Abita
temperatura nie przekroczyła 40 stopni C. A to na pewno szybciej niż celek
800. U Abita dało się ustawić dzielnik 1/4 dla PC, dlatego nie było
problemu, ale na innych może go nie być i wtedy może być problem - proc
pójdzie, ale dyski raczej nie ruszą.
Pozdrawiam, Jacek Pietruszczak