Re: Wasze opinie...

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 22:15:12 MET

"Elvis Presley" <bk_at_dwory.pl> wrote in news:a2eibn$edm$1_at_news.tpi.pl:

> Witam wszystkich,
> jakie sa Wasze opinie o monitorze Mitsubishi Diamond Pro740SB?
> przymierzam sie do zakupu i nie wiem czy naprawde warto. moze lepiej
> pomyslec o LG Flatronie 19"?

Mialem 19" NEC'a z diamotronem oraz LG 19" do testow i roznica jest
znaczna. Jakosc obrazu w NECu jest praktycznie nie uzalezniona od
rozdzielczosci i czestotliwosci odswiezania w LG (perforowany CRT) im wyzej
tym gorzej.Opis jest gdzies w dziale recenzji na stronie www.twojepc.pl.

--
Best regards
 	The EaGle