BX133-the BEST?

Autor: IVO (ivo7_at_o2.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 21:37:28 MET

     Od 2 miesięcy mam płytę Abit BX133 (poprzednia to też był BX, tylko
Gigabyte) i wbrew tym wszystkim któży opluwają Abita uważam że ta płyta jest
genialna, chociaż mi też dała nieźle popalić i parę razy nieźle wkur...
.Wiem że ten model jest nieczęsto spotykany i chciałbym prosić chętnych do
wymiany doświadczeń (trochę już to cudo znam) tych lepszych i gorszych, może
też komuś pomogę. Możemy na grupie , a jeśli ktoś chce to na priv.
  ivo7_at_o2.pl
   Pozdrowienia całej grupie.