Re: reinstalowanie Win95 na laptopie

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 19:30:15 MET

Użytkownik "Dominik Wietrzak" napisał w wiadomości:
> Na laptopie Fujitsu Lifebook 755 TX nie działa mi stabilnie program
> Navmaster (do nawigacji na jachtach). Czy reinstalacja Win95 (niestety
> mam inną płytkę instalacyjną z win95 english edition) może rozwiązać ten
> problem? Próbowałem przenieść program na inny komputer (z win98) ale bez
> skutku.
>
> Dzięki
> Dominik

Jeśli płyta jest z inną wersją językową systemu to najprawdopodobniej nie
uruchomi się(odmówi instalacji). Do naprawy służy instalator setupcor.exe
ale z prób jakie kiedyś podejmowałem to pamiętam że nigdy nie naprawił
sysemu jak powinien (niestabilność systemu zostawała). Win 95 jest dość
starym systemem kóry niestety jak na dzisiejsze standardy jest strasznie
kulawy. Instalacyjna wersja win95 pl zajmuje 49,5 MB.
Zakładam że nie masz wersji instalacyjnej "Navmaster" bo jeśli jesteś w jeje
posiadaniu to najlepszym rozwiązaniem jest wyzyszczenie dysku i
zainstalowanie wszystkiego od początku (system i programy) i w tym przypadku
warto by się zastanowić nad przesiadką na win98se (nie pamiętam czy jeszcze
jest dostepny w sprzedaży ze względyu na wejście win Me).

Serwiz