Re: Czym pomalować klawiaturę ?

Autor: morgann (talar4_at_o2.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 18:46:11 MET

No ja pomalowale swoją byle jakim sprayem (doklanie czarny metalic) i
wygladala extra.
Warunek robic to jak jest bardzo cieplo. Ok 20-25 stopni. Klawiaturka
odtłuszczona bardzo dokladnie benzynka extrakcyją albo czym podobnym. Kilka
warstw cieniutkich, tylko nie przesadz i gruboscia bo zrobia sie paskudne
zacieki i bedzie gowniano wygladalo. Klawisze zdjąłem po prostu.
Pare miesiecy wygladala ok, ale taraz wyglada jak by na nia cos nasr...ło
:)))).
Troche sie wytarła miejscami i lekko poobijała.
Lezy w kącie i sie kurzy, mam nową.
Ale jak teraz klawiaturka kosztuje parenascie zlociszy to nie problem bo
naprawde wyglada super przez jakis czas.
Jak chcesz to wrzuce ja na skaner to zobaczysz jak teraz wyglada :))))

--
pozdrawiam
dawid/morgann